Fondlove

All reviews

Fondlove

45% Would buy here again

Reviews, complaints & experiences Write a review

Read independent reviews, consumer experiences, feedback and complaints right here! Get to know the best shop place your (online) order. Everybody together now decides which shops are worthy and which aren't!

Spotlight: What are our customers saying?

C
Caleb thomas
Before i start , let me thank the customer service. We actually ordeerd on wrong address and last moment i had to change it , they helped in doing that so fast and in a great way. It saved me ! c...Read on
M
Mark Becker
First, this product had problem with charging port (located inside left synthetic testicle). It was at an angle and hard to connect. Second, this product is cheaply constructed and unable to wi...Read on
N
Nathan king
My product works great.... no problems.... my friend loves the giftRead on
N
NATHAN KING
It's a great product... I will be shopping with Fondlove againRead on
R
robert Hwang
Ordered a product for over 150$ I have yet to recieve any. Contacted customer service multiple times and have never recieved a response. Do not buy from this vendor. It is a scam.Read on

All reviews (11)

  • No reviews yet!

    Find companies you have experience with and write reviews about them! Your reviews contribute to a more transparent market and improve the reliability of companies.

  • Ordering

    Service

    Pricing

    Delivery

    Would buy here again
    Overall

    Hot collections in sex toys

    Before i start , let me thank the customer service. We actually ordeerd on wrong address and last moment i had to change it , they helped in doing that so fast and in a great way. It saved me !
    coming back to the toys, this is going to be my second purchase . my wife and i , we are kind of exploring this side too. So she wanted to try new things. we searched for the best toys for making sex life interesting.
    The one we bought from heer is really good and superb. The material is awsome

    zero customer service.no one got back to me. package never showed up. no phone number to reach anyone. i'm sure it will never show up .tracking number says it was delivered. right

    Package never arrived,no telephone number, no way of tracking package but you sure paid fast.

    Although I waited a month for my masturbater to arrive, it was a
    Well worth the wait. Rotating master actor performs perfectly and it is terrific so far. First one to perform as advertised and deserves a ten.

    I ordered my package one day and it was delivered the next day speedy Deliverance. My toy it was everything I wanted and then more I cannot explain how wonderful this toy is it's everything that it will set the toy would be and then some perfectly crafted and it perfectly executes whatever you're looking for or should I say whatever I was looking for it's amazing I loved it and yes I would order something else from this website because of the service it's easy to find easy to order and and I don't have to wait weeks and days for it that's what I love the most so I'm going to save money well spent.

    Never received anything. Where is my toys!


  • Ordering

    Service

    Pricing

    Delivery

    Would buy here again
    Overall

    Thrusting Dildo Vibrator with Rotation and Heating $39.99

    First, this product had problem with charging port (located inside left synthetic testicle). It was at an angle and hard to connect.

    Second, this product is cheaply constructed and unable to withstand repeated use during normal use.

    Third, I am currently awaiting a response regarding a FULL refund since it was within the required 15 days for warranty.


  • Ordering

    Service

    Pricing

    Delivery

    Would buy here again
    Overall

    Male master masterbater automatic cup

    My product works great.... no problems.... my friend loves the gift


  • Ordering

    Service

    Pricing

    Delivery

    Would buy here again
    Overall

    Male master masterbater automatic cup

    It's a great product... I will be shopping with Fondlove again


  • Ordering

    Service

    Pricing

    Delivery

    Would buy here again
    Overall

    Assorted products

    Ordered a product for over 150$
    I have yet to recieve any.
    Contacted customer service multiple times and have never recieved a response.
    Do not buy from this vendor.
    It is a scam.


  • Ordering

    Service

    Pricing

    Delivery

    Would buy here again
    Overall

    Trash

    Purchased on Amazon. Doesn't work. Amazon won't refund.


  • Ordering

    Service

    Pricing

    Delivery

    Would buy here again
    Overall

    2 in 1 Vagina Electronic Sucking Penis Enhancement Pump

    The order came quick but when i opened the package the pump was ceacked in several places. I looked for a customer service number but there was none. I shouldve read all the reviews regardimg this company. Im not the only one that has received broken items. I want a full refund. Such a disappointmemt being a business. You need to shut down your business. I wish i could post photos.


  • Ordering

    Service

    Pricing

    Delivery

    Would buy here again
    Overall

    Male Toy

    Over-hyped. Does not perform as described without substantial manual effort. Free gift is a fiction to get you to leave a good Amazon review. No gift ever received. No seller response to inquiries. Atrociously bad service.


  • Ordering

    Service

    Pricing

    Delivery

    Would buy here again
    Overall

    Witch Weathervane

    The item arrived in very flimsy packaging. There were no instructions on how to put the thing together and the screws (or hardware) to assemble it were missing. I emailed them a few times simply to ask if they could mail me the missing items and direct me to where I could find assembly instructions online perhaps, and the response was "we checked the package before we sent it - check again". Seriously!!
    As well, this item would never be worth "$150". It's very flimsy and I would say it's maybe worth about $20 full price.
    Not a great company to deal with and they certainly do not help 'solve any problems you may have with the product'. To me, it would have been a simple fix and they have just denied any responsibility for this product that perhaps lost it's contents during delivery, due to the shoddy packaging.
    I will never purchase from them again.


  • Ordering

    Service

    Pricing

    Delivery

    Would buy here again
    Overall

    973153-420213

    Item doesn’t charge...Doesn’t turn on ...Trying to reach Company...No Reply...feel like I have been ripped off


Others also viewed

ValuePetSupplies brand logo for reviews of online shopping for Pet Shop products

ValuePetSupplies

1 reviews

Everyone who has ever owned a pet will know how much supplies your furred, four-legged or scaled friend needs. So if you have a new pet that needs ...

2Modern brand logo for reviews of online shopping for Office, Hobby & Party Supplies products

2Modern

12 reviews

Looking for the top quality furniture and home accessories? Want to make your home look appealing? Want the latest fulmination experience? Need the...

Super Cheap Signs brand logo for reviews of online shopping for Home and Garden products

Super Cheap Signs

1 reviews

Want to advertise your company? Have an interest in advertisements? Then Super Cheap Signs is the place of your choice. In today’s world, alm...

Coyuchi brand logo for reviews of online shopping for Home and Garden products

Coyuchi

1 reviews

Most designs of home textiles are selected to compact with the house painting for beauty and for attractiveness. Understanding colors, kinds of mat...